یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
1

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران تصریح کرد: مقابله با ظلم مستکبران، تأسی به سیره و راه نورانی شهداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی شریف تبار طی سخنانی در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای آرامگاه کله محل بابل با تأکید بر این که شهدای ایران اسلامی به تأسی از قیام عاشورای امام حسین(ع) راه عزت و سعادت را پیمودند، اظهار داشت: ما وظیفه داریم که راه شهدا و امام عزیز را ادامه داده و با تبعیت از مقام معظم رهبری به مقابله با توطئه های دشمن بپردازیم.

وی با تأکید بر این که بی شک مقابله با ظلم و جنایت مستکبران عالم، تأسی به راه و سیره نورانی شهدای والامقام است، افزود: امروز مبارزه با صهیونیسم و استکبار به ویژه حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه و لبنان با فرمان امام خامنه ای حکم شرعی و قطعی است و هر کس با هر توان و فرصت در این مسیر باید گام بردارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران همچنین گفت:: عظمت و شکوه و عزت امروز ایران اسلامی به برکت نثار خون های پاک شهدا است و وظیفه همه ی ما قدردانی عملی از آنها است.

گفتنی است، عطرافشانی از گلزاری شهدای آرامگاه گله محله بابل و قرائت زیارت عاشورا و قرائت فاتحه بر مزار بانوی مومنه طریق الحسین مرحومه امیدیان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha